silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "bardzo agresywny, ale trochę głośny w górnych zakresach obrotów" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "w miarę precyzyjna," | |
układ jezdny | ocena: 3 | komentarz: "przy kołach 18" trzeba gostale kontrolować- nie pasuje w koleiny" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "zaciski brembo- super" | |
widoczność | ocena: 3 | komentarz: "do tyłu kiepska" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "skóra, aluminium, kubełki recaro," | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "garbaty" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "ok" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "to auto sportowe, więc jak na wyścigówketo OK" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "za głosno" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 2 | komentarz: "przy spokojnej jeździe ok10l/100 km, przy zabawie dochodzi d0 20l/100km" | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "37000 km i jeszcze sięnie zepsuł" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 3 | |
|
"FORD FOCUS RS to auto WRC przygotowane do miejskiej jazdy.Jest bardzo jadowite i agresywne, trzeba cały czas trzymac je w ryzach.Nie należy dzwonić telefonem a tym bardziej pisać sms-ów, bo można skończyć w rowie.podczas przyspieszania i zmiany biegów trzeba dobrze trzymać kierownicę, potrafi wyrwać ją z ręki.Auto ma szalony nadmiar mocy 215 KM i nie kucyków. Przeciążenia jak w samolocie.
Osiągi to ok 7s do 100km , 30s do 200km/h.Turbina kręci do 1,5 bara. Profile opon 225/40/18wymuszają bardzo rozważne traktowanie krawężników. bardzo dobrze trzymające fotele RECARO, wygodna kierownica.Jednym słowem auto dla prawdziwegomężczyzny. Nie zalecane jest jednak zaraz po doświadczeniach z np.Tico, Matiz i Seicento.Proszę o rozwagę. Pozdrawiam " |