komentarz: "Dobre zachowanie przy tak dużym samochodzie.
131 KM i wysoki moment obrotowy rodzi sobie dobrze z przyspieszeniem, szczególnie powyżej 2000 obrotów. Silnik bardzo elastyczny."
skrzynia biegów
ocena:4
komentarz: "Manualna skrzynia dobrze zestrojona. 6 biegów pozwala wydobyć z sinika wszystko co trzeba."
układ jezdny
ocena:5
komentarz: "Dobrze się prowadzi. Nie czuć nierówności naszych dróg. Dobry samochód na długie trasy (1000 km w 10 godzin - oczywiście nie u nas). No i ESP czyli kontrola trakcji - jazda w zimie i deszczu to przyjemność."
komentarz: "Trochę ograniczona widoczność w lusterkach bocznych."
jakość wykończenia
ocena:4
komentarz: "Wersja GIHA, więc dość dobrze zrobiona z dodatkowym wyposażeniem."
ergonomia
ocena:4
komentarz: "Wszystko pod ręką. Elektrycznie regulowany fotel kierowcy pozwala na wygodną jazdę osoby o wzroście 192 cm."
wentylacja i ogrzewanie
ocena:5
komentarz: "Climatronic - bez uwag."
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:5
komentarz: "Dużo miejsca dla wszystkich, nawet wysokich."
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:4
komentarz: " Wyciszenie bardzo dobre, akustyka - jestem amatorem muzyki, ale nie potrzebuję "wypasionego" sprzętu - dla mnie OK."
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:5
komentarz: "Średnie spalanie - 5,0 l/100km. Rewelacja.
W trasie nawet 4,5l."
niezawodność
ocena:5
komentarz: "Bez uwag. Tysiące kilometrów i tylko przeglądy po określonym przebiegu."
stosunek ceny do jakości
ocena:4
Podsumowanie:
"Samochód do spokojnej, wygodnej, wielokilometrowej jazdy. Nie dla młodzieńców próbujących szpanować przy każdej okazji. Chociaż na autostradzie potrafi pokazać pazurki. Trudno go wyprzedzić, szczególnie pod górkę. Pakowny (kombi) zawiezie szybko i bezpiecznie na narty do Włoch 4 osoby z bagażami i sprzętem. Silnik podrywa się po 2000 obrotów, wcześniej nieco niemrawy (diesle tak mają). Hamulce - rewelacja. Duże bezpieczeństwo - 6 poduszek + ABS + ESP."