silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 2 | komentarz: "na początku było fajnie, obecnie silnik trzęsie jak w starym escorcie" | |
skrzynia biegów | ocena: 1 | komentarz: "tak kiepskiej skrzyni jeszcze nie trafiłem, szczególnie nie lubi wchodzić jedynka" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "bez zastrzeżeń" | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "b dobry, oprócz słabych tarcz które, trzeba było 3x wymienić" | |
widoczność | ocena: 3 | komentarz: "do tyłu kiepska" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "nic nie trzeszczy po mimo przebiegu 97 tys km po polskich drogach" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "w wersji trend doskonałe siedzenia, można jechać 1000 km i po przyjeździe da się chodzić" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 1 | komentarz: "klima automatyczna i nawiew działają w sobie tylko znanym rytmie raz dymając chłodem a raz gorącem w porównaniu z Toyota bądź VW ręce opadają" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "to naprawdę duży wóz" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "do 180 km/h nie jest źle" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "zurzycie paliwa jest pozytywem, gorzej z naprawami" | |
niezawodność | ocena: 1 | komentarz: "pozostawia dużo do życzenia" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 2 | komentarz: "ze względu na awarie i ich koszty podważa pozytywy pojazdu" |
|