3008: NOWA TECHNOLOGIA, NOWE PROWADZENIE
Peugeot 3008 jest nowym samochodem kompaktowym, ale równocześnie bardzo pojemnym, przeznaczonym do odkrywania nowych terytoriów motoryzacji.
Wielofunkcyjny, sytuuje się na skrzyżowaniu wielu światów technologicznych zarówno zewnętrznie, jak i dzięki praktycznemu wnętrzu waloryzującemu zarówno kierowcę, jak i pasażerów. Ponadto wnosi nowe rozwiązania technologiczne (takie jak Grip Control, Dynamic Rolling Control, wyświetlacz na szybie, Distance Alert, automatyczny hamulec postojowy), które zapewniają przyjemność prowadzenia i bezpieczeństwo.
Peugeot 3008 angażuje się w ochronę środowiska dzięki gamie silników o dobrych osiągach, emitujących przy tym tylko 130g/km CO2.
308 CC: WIĘCEJ KABRIOLETU W COUPE KABRIOLETACH
Wraz z 308CC, Peugeot wzmacnia swój status lidera w segmencie coupe – kabrioletów. Ten nowy CC jest syntezą elegancji, wyrazistego stylu i dynamiki, łączy komfort i dobre prowadzenie z przyjemnością jazdy. Jego innowacyjne wyposażenie zapewniające komfort i bezpieczeństwo wpisuje go w wysoki segment gamy: podgrzewanie szyi (System Airwave), pałąki pirotechniczne i nowość na skalę światową - poduszka powietrzna głowy.
OFERTA ZRÓWNOWAŻONEJ MOBILNOŚCI
Tegoroczna edycja Salonu w Genewie jest okazją dla Peugeot by pokazać wolę bycia podmiotem odpowiedzialnym za zrównoważoną mobilność dbającą o ekologię, bezpieczeństwo na wysokim poziomie, oferując propozycje konkurencyjne na dwóch, trzech i czterech kołach (rowery, skutery, samochody).
Proponowanie rozwiązania mobilności przy jednoczesnej kontroli emisji CO2 i zużycia paliwa, jest jednym z celów marki, który wyraża poprzez przedsięwzięcie „Blue Lion”. Ta postawa konkretyzuje się poprzez ciągłe poszukiwania i adaptację rozwiązań technicznych, mających na celu ochronę środowiska. Peugeot jest obecnie niezaprzeczalnym liderem europejskim w zakresie produkcji samochodów o niskim zużyciu paliwa i niskiej emisji CO2.
Jeden nowy samochód na sześć sprzedanych w Europie emitujący poniżej 120g CO2/km jest samochodem marki Peugeot.
Dokonania te ilustrują na stoisku Peugeot w Genewie takie samochody jak Peugeot 207 1,6 HDi FAP 66kW/90KM, proponujący szczególnie wydajną technikę (specyficzna aerodynamika, zoptymalizowane oprogramowanie silnika), która pozwoli wkrótce obniżyć emisję CO2 do 99g/km.
Kolejny przykład to Peugeot 107 już emitujący jedynie 106g/km CO2, a także Peugeot 407 1,6 HDi FAP 80kW/110KM utrzymujący emisję na poziomie 129g /km CO2 ( ten model wkrótce trafi na rynek).
Samochody koncepcyjne: Prologue HYbrid4, RC HYbrid4 i HYbrid3 Compressor przedstawiają pozytywną postawę marki wobec ochrony środowiska naturalnego. W efekcie, technologia HYbrid, łącząca silnik cieplny z silnikiem elektrycznym, stanowi przełom w rzeczywistym zużyciu paliwa i emisji CO2. Takie silniki mogą funkcjonować osobno (tryb zero emisji tylko silnik elektryczny) lub razem, co pozwala na uzyskanie dużej mocy i przede wszystkim napędu na cztery koła.