Od początku sprzedaży w 1998 roku, Peugeot 206 znalazł ponad 6.5 miliona nowych właścicieli i mimo pojawienia się w 2006 roku jego następcy w postaci modelu 207, nadal cieszy się niesłabnącą popularnością. Dlatego też francuska marka nie planuje wycofania 206-stki z produkcji, czego dowodem może być jej najnowsza, odświeżona wersja o nazwie 206+.
Zmiany w samochodzie objęły przede wszystkim jego wygląd, dzięki czemu teraz 206+ do złudzenia przypomina młodszego brata w postaci modelu 207 - szczególnie z przodu, gdzie pojawiła się nowa maska, przedni zderzak z charakterystycznym, dużym wlotem powietrza, atrapa chłodnicy i przednie światła.
Także tył auta poddano pewnym modyfikacjom, gdzie uwagę przykuwają nowe lampy i agresywniej stylizowany tylny zderzak, w którym charakterystyczne, centralne światło przeciwmgielne "rozbito" na dwa oddzielne umieszczone na jego krańcach.
Zmiany zaszły również w kabinie, w której zastosowano materiały wyższej jakości i przestylizowano nieco deskę rozdzielczą.
Produkowany we Francji, w fabryce Mulhouse, 206+ zasilają trzy jednostki napędowe, dwie benzynowe (1.1-litra o mocy 60 KM i 1.4-litra o mocy 75 KM) i jedna turbodiesla (1.4-litra HDI o mocy 70 KM).
Odmieniony 206+ ze względu na swoje wymiary, wyposażenie i cenę pozycjonowany jest przez Peugeot pomiędzy modelami 107, 1007 a 207.