...dostępnej w zakresie od 3500 o 8000 obr/min. oraz maskymalny moment obrotowy 180 Nm dostępny w zakresie od 0 do 2000 obr./min.
Producent twierdzi, że po jednokrotnym naładowaniu iOn będzie mógł przejechać do 150 km. Całkowite naładowanie baterii przy użyciu domowego gniazdka trwa 6 godzin, przy wykorzystaniu specjalnej ładowarki bateria ładuje się w 50% po piętnastu minutach a w 80% w pół godziny.
Peugeot poinformował, że koszty eksploatacji iOna będą się wahać w zakresie od 1,5 euro do 2 euro na każde 100 km, co zapewniłoby przyszłym właścicielom niezwykle niskie rachunki za prąd. Elektryczne autko ma rozwijać maksymalną prędkość 130 km/h i potrzebować niemal 16 sekund by z miejsca rozpędzić się do 100 km/h.
Z zewnątrz iOn wygląda na typowy, niewielki samochód miejski, choć we wnętrzu czterodrzwiowej kabiny mieszczą się cztery fotele.
Przedział bagażowy ma pojemność 168 l – w sam raz na codzienne zakupy. iOn mierzy niecałe trzy i pół metra długości i ma niecałe półtora metra szerokości, a waży 1 120 kg. Ciekawostką jest to, że klienci będą mogli skorzystać także z zestawu zmieniającego iOna w dwuosobowy lekki pojazd użytkowy o przestrzeni ładunkowej 1,1 m³.
Do standardowego wyposażenia zapewniającego bezpieczeństwo należy: sześć poduszek powietrznych, system ESP, elektroniczny rozdział sił hamowania EBD i wspomaganie hamowania awaryjnego EBA, a więc francuski pojazd zapewnia ten sam poziom bezpieczeństwa, co większość konwencjonalnych, nowoczesnych samochodów.
Producent nie ujawnił jeszcze cennika nowego modelu.