508 RXH
W momencie rynkowej premiery wiosną 2012 roku, czyli rok po debiucie modelu 508, Peugeot 508 RXH będzie prezentowany jako odrębny model, będący uosobieniem nowoczesnej gamy samochodów Peugeot pozycjonowanych w wyższym segmencie rynku.
W walce o względy szczególnie wymagających klientów kluczową rolę odegrają wymiary nadwozia, wyrazista tożsamość stylistyczna, wyjątkowa technologia hybrydowa, łącząca silnik wysokoprężny i elektryczny, oraz bogate wyposażenie.
Więcej informacji i zdjęcia pojazdu można znaleźć na naszym fotoblogu.
HX1
Debiutujący we Frankfurcie model HX1 to pojazd koncepcyjny o niekonwencjonalnej stylistyce nadwozia i wnętrzu, w którym zasiądzie nawet sześć osób. Auto łączy w sobie wytrzymałą konstrukcję, sportowy charakter, wyrazistą tożsamość stylistyczną marki i niezrównaną wydajność aerodynamiczną. Pasażerom siedzącym w futurystycznej kabinie zapewnia wyjątkowe wrażenia z jazdy.
Więcej informacji i zdjęcia modelu można znaleźć na tutaj.
Na stoisku we Frankfurcie Peugeot zaprezentuje także modele premium, świadczące o dążeniu marki do zajęcia pozycji w wyższym segmencie rynku. Będą to modele 508, RCZ, 3008 i 3008 HYbrid4 oraz 5008. Z kolei iOn to w pełni elektryczny pojazd najnowszej generacji, skierowany zarówno do klientów firmowych, jak i prywatnych odbiorców. Akumulatory litowo-jonowe zasilające 64-konny silnik elektryczny pozwalają na osiągnięcie maksymalnej prędkości 130 km/h oraz przejechanie maksymalnie 150 kilometrów.
Do końca czerwca 2011 roku na ten wielokrotnie nagradzany model wpłynęło już ponad 2 000 zamówień.
Kolejnym potwierdzeniem zaangażowania marki w prace nad nowoczesnymi rozwiązaniami z zakresu bezemisyjnej miejskiej mobilności jest prezentowany na stoisku we Frankfurcie skuter e-Vivacity. W pełni elektryczny, praktyczny, nowoczesny, prosty w obsłudze i zwinny, e-Vivacity oferuje zasięg 60 kilometrów przy średnim koszcie zużycia energii na poziomie 0,4 euro na 100 km, dzięki kompaktowym akumulatorom litowo-jonowym nowej generacji.
Ciekawostką będzie EX1 - niepowtarzalny, dwumiejscowy roadster zaprojektowanym w celu dostarczenia kierującemu niezapomnianych przeżyć z jazdy, gwarantowanych przez dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340 KM, układ napędu na cztery koła oraz aerodynamiczną i wyjątkowo lekką strukturę nadwozia.
Model EX1 ustanowił i pobił kilka oficjalnych rekordów pod względem przyspieszenia w takich państwach, jak Francja, Niemcy oraz Chiny.