Nowy model odzwierciedla aktualne kody stylistyczne marki i uzupełnia ofertę Peugeot w Chinach w strategicznym segmencie samochodów średnich. Plany handlowe zakładają zdobycie dzięki tej propozycji 65% chińskiego rynku. Po Peugeot 508, wprowadzonym na rynek w lipcu tego roku, 308 sedan jest drugim nowym modelem produkowanym lokalnie, wprowadzonym na rynek chiński. W ten sposób marka wyraża swoje wielkie ambicje w odniesieniu do największego rynku motoryzacyjnego na świecie.
Nowy model jest kolejnym elementem, który przyczyni się do zwiększenia dynamiki Peugeot w Chinach, gdzie na koniec sierpnia marka osiągnęła 12 %-owy wzrost sprzedaży, podczas gdy globalnie rynek chiński odnotował wzrost rzędu 8 %.
Na początku września br. Peugeot wprowadził do sprzedaży importowane z Europy coupe RCZ. 100 pierwszych egzemplarzy tego modelu zostanie przed końcem miesiąca dostarczonych do klientów, co wraz ze wzrostem popularności modelu 508 przyczyni się do budowania wizerunku marki Peugeot na rynku chińskim.
20 października podczas spotkania w Chengdu 308 sedan zostanie zaprezentowany sieci Dong Feng Peugeot, liczącej 234 koncesjonerów z 191 chińskich miast. Od tego momentu będą przyjmowane zamówienia na ten model.