Toyota ProAce City to kombivan należący do segmentu C produkowany przez Toyotę od 2019 roku. Po udanym debiucie Citroena Berlingo trzeciej generacji oraz Peugeota Riftera nastąpiło rozszerzenie partnerstwa w zakresie pojazdów użytkowych między PSA i Toyotą.
W ten sposób powstała Toyota ProAce City, która została zaprezentowana na targach pojazdów użytkowych Commercial Vehicle Show 2019 w Birmingham, a wczesną jesienią tego samego roku trafiła już do przedsprzedaży.
Podobnie jak większa Toyota Proace, kombivan Proace City dzieli platformę EMP2 zaprojektowaną przez PSA (od 2021 Stellantis) i dostępną dzięki temu technologię z czterema innymi pojazdami z grupy Stellantis: Citroenem Berlingo, Fiatem Doblo, Oplem Combo i Peugeotem Rifterem.
W gamie silników Toyoty ProAce City znalazła się jednostka benzynowa 1.2 Turbo o mocy 110 KM z manualną skrzynią biegów lub 130 KM ze skrzynią automatyczną oraz 1,5-litrowa jednostka wysokoprężna w wariantach 75 KM 100 KM i 130 KM – najmocniejszy z nich jest dostępny z 6-stopniową skrzynią manualną lub 8-stopniową automatyczną. Dwie ostatnie jednostki to najczęściej wybierany wariant ProAce City.
W 2020 roku Grupa PSA zapowiedziała premierę elektrycznego kombivana. W ślad za tym w pierwszej połowie 2021 roku na rynku pojawiły się elektryczne wersje kombivanów całej współpracującej grupy. Wiosną 2021 roku w salonach pojawiły się modele ProAce City Electric (LCV) and ProAce City Verso Electric (MPV).