silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 3 | komentarz: "silniczek 1.0 VV-i hałasuje brzęczy jak maszynka do golenia, ale jest całkiem skuteczny w mieście." | |
skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "dosyć ciężko i opornie chodzi..." | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "jak na takie małe autko nieźle sobie radzi na dziurawych drogach." | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "jest OK, choć pedał hamulca ma mały skok i ciężko jest delikatnie hamować." | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "byłaby doskonała, gdyby nie grube słupki z przodu" | |
jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "mało estetyczne plastiki, niezbyt dokładnie spasowane..." | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "bardzo przyjemny kokpit, wszystko na swoim miejscu, dużo schowków i przydatnych wieszadełek." | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "moja Yariska nie ma klimy - wentylacja działa OK - szyby parują się dopiero przy 5 osobach w aucie." | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "jak na takie małe autko jest całkiem sporo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu." | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 2 | komentarz: "auto jest raczej hałaśliwe - przynajmniej w wersji z silinkiem 1,0. Do tego skrzypią plastiki i czasem zawieszenie na dziurach." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "z grubsza tak jak podaje producent, pod warunkiem, że się za bardzo nie żyłuje silniczka." | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "jak na razie 0 awarii - ale to dopiero 8500 km." | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "tylko, że ja mam najtańszą wersję..." |
|