silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "Sam silniczek bez zarzutu - do tej pory nic przy nim nie było robione (przy 169000km wymieniłem rozrząd, ale wcale nie musiałem - koledzy naciskali, że powinienem, bo coś się może stać[?]). Nie liczę wymiany świec (po 145000km), uzwojenia alternatora i ło" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "Dość ciężko wchodzi bieg wsteczny, ale to cecha immanentna w Corolli i, podobno, w innych Japończykach." | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "Przy 172000km musiałem wymienić tylne amorki (po raz pierwszy)." | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "Wymiana wszystkich tarcz, klocków i szczęk po 166000km." | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "Wszystko idealnie spasowane. Bez uskoków, skrzypień, czy piszczeń." | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "Wszystko na swoim miejscu i pod ręką. Nie za dużo, nie za mało - jak raz, w sam raz.." | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "Mogło by być wydajniejsze." | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "Wystarczająca dla czterech ludzi średniej wielkości." | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "Można się przy niej rozleniwić." | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "W 1998r. dałem w salonie niecałe 50000zł, co wydawało mi się dużo (wyposażenie ponad standardowe, bez klimy), ale teraz uważam, że warto było." |
|