silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "Nowy silnik 1.6 naprawdę działa super, a przy tym mało pali" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "Bardzo dobre trzymanie sie drogi na zakrętach. Można spokojnie wchodzić w ostre zakręty." | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "Krótka droga hamowania, system BA działa bardzo skutecznie" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "lepsza w aurisie niż w poprzedniej corolli dzięki dodatkowym szybkom przy słupkach" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "trochę dużo plastików twardych, ale u mnie nic nie trzeszczy." | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "bardzo dobry pomysł w usytuowaniu dźwigni zmiany biegów tak wysoko, bardzo blisko kierownicy, co zapewnia szybką, bezpieczną zmianę biegów." | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 3 | komentarz: "z przodu trochę mniej miejsca na nogi (przez ten tunel), ale za to dużo miejsca z tyłu (płaska podłoga)" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "na wysokich obrotach trochę go słychać (przynajmniej czuć, że się jedzie) przy normalnej jeździe (2-3 tyś obrotów) cichutko" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "pali prawie tyle samo co 1.4. Przy sportowej jeździe dużo ok. 10l/100km" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "może za wcześnie cokolwiek powiedzieć, jak na razie jest oki." | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | |
|
"Auto użytkuję od niedawna, przejechałem już ponad 45 tyś i jestem b. zadowolony. Jak zawsze niezawodna - toyota to toyota. Często bywa tak, w niektórych markach, że jakiś model jest nieudany, awaryjny. W toyocie tak się nie zdarza. Może nie być na pierwszym miejscu np. w Dekrze, a będzie np. na 12, ale nigdy na ostatnim i dlatego jeżdże tylko japończykami. Jeździłem hondą (2xcivic), poprzednią corollą, a teraz aurisem. " |