komentarz: "Nowy silnik 1.6 naprawdę działa super, a przy tym mało pali"
skrzynia biegów
ocena:4
układ jezdny
ocena:5
komentarz: "Bardzo dobre trzymanie sie drogi na zakrętach. Można spokojnie wchodzić w ostre zakręty."
układ hamulcowy
ocena:5
komentarz: "Krótka droga hamowania, system BA działa bardzo skutecznie"
widoczność
ocena:4
komentarz: "lepsza w aurisie niż w poprzedniej corolli dzięki dodatkowym szybkom przy słupkach"
jakość wykończenia
ocena:4
komentarz: "trochę dużo plastików twardych, ale u mnie nic nie trzeszczy."
ergonomia
ocena:5
komentarz: "bardzo dobry pomysł w usytuowaniu dźwigni zmiany biegów tak wysoko, bardzo blisko kierownicy, co zapewnia szybką, bezpieczną zmianę biegów."
wentylacja i ogrzewanie
ocena:5
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:3
komentarz: "z przodu trochę mniej miejsca na nogi (przez ten tunel), ale za to dużo miejsca z tyłu (płaska podłoga)"
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:4
komentarz: "na wysokich obrotach trochę go słychać (przynajmniej czuć, że się jedzie) przy normalnej jeździe (2-3 tyś obrotów) cichutko"
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:5
komentarz: "pali prawie tyle samo co 1.4. Przy sportowej jeździe dużo ok. 10l/100km"
niezawodność
ocena:5
komentarz: "może za wcześnie cokolwiek powiedzieć, jak na razie jest oki."
stosunek ceny do jakości
ocena:5
Podsumowanie:
"Auto użytkuję od niedawna, przejechałem już ponad 45 tyś i jestem b. zadowolony. Jak zawsze niezawodna - toyota to toyota. Często bywa tak, w niektórych markach, że jakiś model jest nieudany, awaryjny. W toyocie tak się nie zdarza. Może nie być na pierwszym miejscu np. w Dekrze, a będzie np. na 12, ale nigdy na ostatnim i dlatego jeżdże tylko japończykami. Jeździłem hondą (2xcivic), poprzednią corollą, a teraz aurisem. "