silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "156KM, dynamika nieporównywalna do niczego w tej klasie, na światłach zostawiam nawet BMW 323 :-)" | |
skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "bolączką Celicy są synchronizatory, a dokładnie pomiędzy 2 i 3 biegiem, ale można z tym jeździć wystarczy dobre wyczucie i nie sprawia to żadnych kłopotów" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "IDEALNY, ani za twardo, ani za miękko, super się trzyma w zakrętach" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "wszystkie tarczowe + ABS = jest OK" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "do przodu i na boki idealnie, do tyłu trochę gorzej" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "pefrekcja Toyoty" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "lepszej nie znalazłem, skońni wiedzą jak projektować auto, wszystko jest pod ręką." | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "dobre nawiewy, szczególnie na przednią szybę, szybko odmarza i nie paruje" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "dla kierowcy i pasażera - idealnie, dla siedzących z tyłu - do 160cm wzrostu jest OK :)" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "OK" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "wbrew pozorom całkiem oszczędne auto, przy 156KM mocy pali w mieście 10 litrów, (12,5 gazu), na trasie przy przepisowych prędkościach 8 litrów/100, (10gazu)" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "trzeba dbać... lać benzynę i jeździć :-) Naprawdę niezawodne auto, dobry komputer sterujący, który informuje o każdym błędzie w silniku" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "sprawa dyskusyjna, dla mnie Celika jest bezcenna" |
|