Cztery Toyoty C-HR Hybrid służą zarówno kierowcom i pilotom, jak i pozostałym członkom ekipy do zadań organizacyjnych i codziennego transportu. Kierowcy Aleksander Szandrowski i Krzysztof Biegun oraz piloci Rafał Płuciennik i Tomasz Dołhan uważają, że zwracający uwagę styl Toyoty C-HR oraz jego bardzo oszczędny, cichy napęd i świetne właściwości jezdne doskonale pasują do charakteru ich zespołu, którego motto brzmi: „Przekraczamy granice wyobraźni”.
„Toyota C-HR to samochód, który w zgiełku miasta zdecydowanie się wyróżnia. Daje naprawdę dużo radości z jazdy. Dla nas przede wszystkim ważny jest komfort – uważa Rafał Płuciennik. – Pokonujemy setki kilometrów w drodze na kolejne rajdy. Ważne więc, aby podróż była bezpieczna i wygodna – to właśnie daje nam Toyota. Napęd hybrydowy w Toyocie C-HR działa świetnie, pozwalając cieszyć się niemal bezszelestną i ekonomiczną jazdą. Samochód jest naszpikowany elektroniką i systemami bezpieczeństwa, dzięki którym na drodze można czuć się pewnie”.
„Bardzo nas cieszy, że doświadczeni i utytułowani kierowcy rajdowi wybrali Toyotę C-HR na swój samochód po godzinach. Uznanie z ich strony dla naszego hybrydowego crossovera to najlepsza rekomendacja. Toyota C-HR jest prawdziwym hitem, który wzbudził zachwyt zarówno komentatorów i ekspertów, jak i kierowców oraz fanów motoryzacji. Obok tego samochodu nie sposób przejść obojętnie” – skomentował Robert Mularczyk, Dyrektor PR Toyota Motor Poland.
Toyota C-HR Hybrid jest obecnie jednym z najpopularniejszych samochodów hybrydowych w Polsce. Wraz z debiutem na początku tego roku auto wprowadziło do segmentu crossoverów zupełnie nowe podejście do designu oraz napęd hybrydowy nowej generacji. Samochód zużywa średnio 3,6 l/100 km benzyny i emituje 82 g/km CO2. Auto o mocy 122 KM rozpędza się do 100 km/h w 11 s.
Hybrydy Toyoty poruszają się na samym silniku elektrycznym w warunkach miejskich przez ponad połowę czasu jazdy, nie wymagając przy tym ładowania z gniazdka. Do oszczędnej jazdy wystarczy efektywny system odzyskiwania energii z hamowania oraz system optymalizacji pracy silnika spalinowego, które na bieżąco doładowują baterię trakcyjną. Samochód został zbudowany na nowej platformie TNGA, której efektem jest bardzo sztywne nadwozie, pewność prowadzenia i znaczny komfort jazdy.
„Uwielbiam moment, kiedy po wyczerpującym weekendzie rajdowym, mogę wsiać do Toyoty C-HR, by oddać się cichej i płynnej jeździe. To mnie relaksuje! Poza tym, ten samochód ma niesamowity potencjał – kiedy chcesz jechać spokojnie, włączasz tryb Eco i cieszysz się z bardzo oszczędnej jazdy. Opcja Fast pokazuje natomiast pazury, które niewątpliwie ma to auto” – dodaje Rafał Płuciennik.
Zespół RMF 4RACING Team
RMF 4RACING Team to profesjonalny zespół rajdowy, startujący w Rajdowych Mistrzostwach Polski Samochodów Terenowych, Mistrzostwach Europy FIA oraz Pucharze Świata FIA w rajdach terenowych. Team specjalizuje się w zawodach typu Cross-Country – szybkościowych rajdach długodystansowych na bezdrożach.
Zespół powstał w 2012 roku i w ciągu pięciu lat swojej działalności wystąpił w kilkudziesięciu rajdach w kraju i za granicą, wielokrotnie zdobywając miejsca na podium. Obecnie RMF 4RACING Team jest czołowym zespołem Cross-Country w Polsce.
W skład zespołu wchodzą dwie załogi. Pierwsza tworzona jest przez kierowcę Aleksandra Szandrowskiego i pilota Rafała Płuciennika. Obaj są aktualnymi Wicemistrzami Europy w rajdach terenowych. Drugą załogę tworzy Krzysztof Biegun i pilotujący go Tomasz Dołhan. Świetnie wyniki obu załóg pozwoliły zdobyć tytuł Mistrza Polski dla RMF 4RACING Team w Klasyfikacji Zespołów w 2016 roku.