Toyota Hilux jest liderem pick-upów w Polsce. 578 sprzedanych egzemplarzy zapewnia terenowej Toyocie 23,7-procentowy udział w segmencie. W zestawieniu najczęściej wybieranych pick-upów Hilux awansował z trzeciego miejsca dzięki wzrostowi sprzedaży aż o 27,3%.
Bardzo dobre wyniki uzyskał także model PROACE. W stosunku do 2016 r. jego sprzedaż wzrosła aż o 432%. Polscy klienci kupili w 2017 r. 1021 tych aut – 340 egzemplarzy osobowego PROACE Verso i 681 dostawczego PROACE Van.
Toyota Hilux
Hilux nowej generacji trafił do polskich salonów w połowie 2016 r. Debiut nowego modelu przyczynił się do większej popularności legendarnego pick-upa w naszym kraju. Nowy Hilux wyróżnia się lepszymi możliwościami terenowymi, ładownością zwiększoną do 1000 kg, nowoczesnym silnikiem D-4D 2.4 z serii GD, spełniającym normę Euro 6 oraz wysokim komfortem i bogatym wyposażeniem.
W 2017 r. popularność Hiluxa wzrosła dzięki nowej, najwyższej wersji wyposażenia Selection w trzech dwukolorowych odmianach nadwozia – białej Pure, czerwonej Passion i niebieskiej Sapphire. Hilux Selection jest wyposażony w standardzie z pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense.
Toyota PROACE
Druga generacja Toyoty PROACE zadebiutowała w marcu 2016 r. na targach w Genewie, zaś od września tego samego roku do polskich salonów trafiają stopniowo kolejne wersje nadwoziowe. Podczas testów zderzeniowych Euro NCAP Toyota PROACE uzyskała znakomity wynik, zdobywając 5 gwiazdek.
Klienci mają do wyboru wersję osobową Verso lub dostawczą Van w licznych odmianach, z dwoma rozstawami osi (2,9 lub 3,2 m) i w 3 długościach nadwozia. Linia dostawcza występuje w pakietach wyposażenia Active lub Life, a Verso jako Family, Shuttle oraz luksusowa odmiana VIP. Do wyboru są jednostki D-4D o pojemnościach 1,6 l (95–115 KM) oraz 2,0 l (120–180 KM). Toyota PROACE została powszechnie uznana za pojazd niezwykle bezpieczny, funkcjonalny i niezawodny, co potwierdza jego coraz silniejsza pozycja na rynku vanów i samochodów dostawczych.