15 marca Toyota uruchomiła w Polsce partnerski program dla swoich obecnych i przyszłych klientów. Jest to unikatowa na skalę europejską inicjatywa. Gwarantem jakości i stabilności programu są Toyota Motor Poland oraz Toyota Bank Polska.
{AkAPIT}
"Złota Era dla Klientów Toyoty" składa się z trzech elementów:
- specjalnej oferty limitowanych modeli serii Gold,
- wzbogaconej o e-banking oraz ukierunkowanej na klientów Toyoty propozycji finansowej Toyota Bank Polska,
- premierowego programu partnerskiego Toyota More.
Najważniejszym modelem grupy Gold jest oczywiście Auris (nazwa pochodzi od łacińskiego słowa aurum czyli złoto) - samochód zastępujący dotychczasową generację Corolli hatchback. Nowoczesny, dynamiczny i młodzieżowy samochód zadebiutuje już 24 marca w polskich salonach marki podczas dni otwartych.
"Jednak oferta złotych modeli nie kończy się na Aurisie. W salonach pojawił się już Yaris Gold, za chwilę zadebiutuje także Aygo Gold. Wszystkie limitowane modele charakteryzować będzie korzystna cena w stosunku do zaoferowanego wyposażenia. Wystarczy powiedzieć, że każde z aut dysponować będzie klimatyzacją, a wspomniany Yaris występuje w wersji Gold jedynie z dynamicznym silnikiem benzynowym 1.3. Takie opracowanie oferty modeli limitowanych jest efektem naszych przewidywań. Uważamy że właśnie za 4-5 lat tak specyfikowane samochody będą najbardziej pożądane na rynku i obecni właściciele będą mogli sprzedać je po możliwie najbardziej korzystnej cenie" - twierdzi dyrektor handlowy Toyota Motor Poland, Witold Nowicki.
Toyota Bank Polska, należący do Toyota Financial Services, również przygotował w ramach tej oferty innowacyjny program. Polska jest pierwszym europejskim krajem, w którym instytucja ta uruchamia bankowość elektroniczną, czyli usługi dostępne dla klientów drogą telefoniczną i internetową. Nowy program banku rusza 20 marca.
Trzecim i najważniejszym elementem Złotej Ery jest pionierski program partnerski przeznaczony dla klientów Toyoty - More. Dzięki specjalnej karcie uczestnika pozwala on użytkownikowi Toyoty gromadzić na swoim koncie punkty przy każdej wizycie na stacji dealerskiej, podczas każdego zakupu w serwisie lub podczas robienia zakupów np. w hipermarkecie (warunkiem koniecznym jest w tym wypadku skorzystanie z karty płatniczej lub kredytowej banku). Oczywiście, sam zakup nowego auta u dealera jest również honorowany przelewem znacznej ilości punktów na konto uczestnika programu.
Podsumowując zalety programu, gromadząc punkty można korzystać z wielu atrakcji związanych z rabatami partnerów firmy (obecnie trwa selekcja i nabór), odbierać wymieniane na punkty nagrody, otrzymywać zniżki podczas wizyt na stacjach dealerskich oraz w trakcie przeglądów serwisowych, a na koniec sprzedać korzystnie dotychczas użytkowaną Toyotę (wersja Gold powinna zapewnić w przyszłości korzystną cenę sprzedaży auta dzięki atrakcyjnemu wyposażeniu) i nabyć nowy samochód, uzyskując dzięki zdobyczy punktowej na koncie More korzystny rabat.