Toyota C-HR od rynkowego debiutu słynęła ze świetnego układu jezdnego. Nad precyzją prowadzenia pracowali najlepsi specjaliści, a nisko położony środek ciężkości, wielowahaczowe zawieszenie oraz platforma TNGA sprawiły, że model wyróżniał się w segmencie crossoverów za sprawą m.in. ograniczonych przechyłów nadwozia, stabilności nawet na nierównych drogach czy wysokiego komfortu jazdy.
W nowej Toyocie C-HR każdy element został dopracowany pod kątem zachowania właściwości jezdnych, z których zasłynął poprzednik. Nowy model nadal świetnie reaguje na polecenia kierowcy i daje przyjemność z prowadzenia. Zawieszenie, układ hamulcowy oraz układ kierowniczy zostały tak dostrojone, by kierowca miał poczucie kontroli nad autem, a samochód prowadził się komfortowo.
Samochód oferowany jest w wersjach 1.8 Hybrid (140 KM) i 2.0 Hybrid (197 KM) z napędem na przód, 2.0 Hybrid z inteligentnym napędem na cztery koła AWD-i oraz po raz pierwszy jako hybryda plug-in. Do każdego wariantu dostrojono zawieszenie, by samochód prowadził się komfortowo i pewnie. W wersji z napędem AWD-i w porównaniu z odmianami przednionapędowymi zastosowano na tylnej osi elementy zwiększające sztywność zawieszenia, które pochodzą z modelu Toyota RAV4.
Modyfikacje zawieszenia w wersji GR SPORT Premiere Edition
Limitowana wersja GR SPORT Premiere Edition prezentuje pełnię możliwości nowej Toyoty C-HR. Wersję tę można rozpoznać po 20-calowych felgach aluminiowych GR SPORT, dodatkowym malowaniu nadwozia Bi-tone+ z tylną częścią auta w kolorze Night Sky Black, a także kompletnym wyposażeniem z cyfrowym lusterkiem wstecznym, wyświetlaczem HUD na przedniej szybie oraz systemem Premium Audio JBL z 9 głośnikami.
Wersja GR SPORT Premiere Edition wyróżnia się także w gamie nowej Toyoty C-HR zmodyfikowanym zawieszeniem. Z przodu zastosowano amortyzatory renomowanej marki ZF Sachs z systemem FSC, który dopasowuje siłę tłumienia do częstotliwości drgań. Z tyłu również jest ten system, a dodatkowo dla poprawy prowadzenia i komfortu jazdy wykorzystano elementy z miękkich materiałów. Ponadto przednia kolumna ma elementy tłumiące drgania.
Specjalne zawieszenie z myślą o hybrydzie plug-in
Napęd 2.0 Plug-in Hybrid o mocy 223 KM to absolutna nowość w gamie Toyoty C-HR. Dzięki pojemnej baterii auto ma duży zasięg w trybie elektrycznym (66 km w cyklu mieszanym wg normy WLTP - w trakcie homologacji), który jest nieoceniony w ruchu miejskim, a także dużą moc tak ważną podczas jazdy autostradowej. To także najbardziej dynamiczna odmiana nowej generacji crossovera – samochód z tym napędem rozpędza się od 0 do 100 km/h w 7,4 s.
Zawieszenie w Toyocie C-HR 2.0 Plug-in Hybrid zostało zmodyfikowane
W każdej wersji wyposażenia auto ma przednie amortyzatory ZF Sachs z systemem SFC z przodu. Tylne zawieszenie ma elementy zwiększające sztywność zawieszenia, które pochodzą z modelu RAV4, system FSC oraz miękkie materiały dla poprawienia prowadzenia i komfortu jazdy. Na przedniej kolumnie zastosowano elementy tłumiące drgania.
Nowa Toyota C-HR w salonach w całej Polsce
Do 25 listopada w salonach marki w całym kraju można po raz pierwszy obejrzeć na żywo nową Toyotę C-HR. Auto prezentowane podczas pokazów jest w najwyższej wersji wyposażenia Executive Premiere Edition, która prezentuje pełnię możliwości nowego crossovera. Dodatkowo można zapoznać się ze wzorami felg, które są dostępne w nowej Toyocie C-HR, a także na dużych próbnikach sprawdzić efektowne lakiery w naturalnym świetle.
W każdym salonie na odwiedzających czeka duży ekran, na którym można skonfigurować swój egzemplarz nowej Toyoty C-HR. W trakcie trwania pokazów obowiązuje specjalna oferta przedsprzedażowa, w której nowa generacja crossovera kosztuje od 139 900 zł, a klienci mogą zapoznać się z różnymi formami finansowania, w tym z programem KINTO ONE oferującym elastyczne warunki i niskie raty już od 1342 zł netto dla przedsiębiorców oraz od 1653 zł dla klientów indywidualnych.