W 2023 roku na polskim rynku zadebiutowała druga generacja Toyoty C-HR. Efektowny design, szeroka gama wersji wyposażenia oraz wariantów kolorystycznych, a także wydajne napędy hybrydowe piątej generacji pozwoliły temu modelowi utrzymać dominację w bardzo konkurencyjnym segmencie C-SUV. W ubiegłym roku klienci zarejestrowali ponad 14,5 tys. egzemplarzy tego modelu.

Wyjątkowy design i kompletne wyposażenie
W gamie Toyoty C-HR z 2025 roku produkcji debiutuje nowa topowa odmiana – Tokyo Edition. Samochody w tej wersji wyposażenia wyróżniają się z zewnątrz specjalnym wzorem czarnych 19-calowych felg aluminiowych, wstawkami w przednim i tylnym zderzaku w kolorze nadwozia, a także malowaniem Bi-tone+ z dachem i tylną częścią auta w kolorze fortepianowej czerni.
Toyota C-HR Tokyo Edition dostępna jest w siedmiu wariantach kolorystycznych, w tym nowym Volcano Orange oraz w zarezerwowanych dla tej odmiany lakierach Dark Teal oraz Sulphur. We wnętrzu uwagę zwraca czarna tapicerka ze wstawkami z elementami tkaniny Dinamica® i boczkami ze skóry syntetycznej w kolorze bordowym.


Toyota C-HR Tokyo Edition to także najlepiej wyposażona wersja crossovera. Standardem w tym aucie jest:
- cyfrowe lusterko wsteczne,
- wyświetlacz projekcyjny na przedniej szybie (HUD),
- dach panoramiczny z powłokami niskoemisyjnymi i redukcją podczerwieni,
- światła główne w technologii Matrix LED,
- fotele kierowcy i pasażera z elektryczną regulacją i podgrzewaniem,
- system premium audio JBL z 9 głośnikami,
- system multimedialny Toyota Smart Connect+ z 12,3-calowym ekranem dotykowym oraz nawigacją z trybami online i offline,
- monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni (PVM),
- zaawansowany asystent parkowania Toyota Teammate Advanced Park.

Toyota C-HR Tokyo Edition od 196 900 zł
Toyota C-HR Tokyo Edition dostępna jest zarówno z klasyczną hybrydą, jak i z hybrydą plug-in. Auto z układem 2.0 Hybrid o mocy 197 KM z napędem na przód kosztuje 196 900 zł, a wersja z inteligentnym napędem na cztery koła AWD-i została wyceniona na 206 900 zł.
Pełnię potencjału samochodu wykorzystuje napęd plug-in hybrid o mocy 223 KM. To najszybsza odmiana Toyoty C-HR, która rozpędza się od 0 do 100 km/h w 7,4 sekundy, pozostając przy tym ultraoszczędną i wydajną. W bezemisyjnym trybie EV samochód jest w stanie pokonać nawet do 66 km, a średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi od 0,8-0,9 l/100 km.

W efektywnej pracy układu plug-in hybrid pomaga funkcja geofencingu. Toyota C-HR Plug-in Hybrid w wersji Tokyo Edition kosztuje 215 900 zł wraz kablem do ładowania o długości 7,5 m i etui na przewód.