...która wsparła Toyota Racing Development, pozaeuropejski dział sportowy Toyoty, w zwizualizowaniu zalet standardowego Camry i zamienieniu jej w mocną wersję NASCAR.
Projekt doszedł do skutku z inspiracji Roba Kauffmana, założyciela RK Collection i współwłaściciela teamu Michael Waltrip Racing biorącego udział w wyścigach NASCAR. Chodziło o stworzenie wyścigowej, dopuszczonej do ruchu ulicznego Toyoty Camry z silnikiem zgodnym z wytycznymi NASCAR. RK Collection przy współpracy z Toyota Racing Development stworzyło koncepcję ze szkicami i specyfikacją techniczną, a następnie przebudowano pojazd.
RKC przygotowało specjalne, dwudrzwiowe nadwozie z metalowej blachy, do którego dodano „body kit”, kratkę atrapy chłodnicy Toyoty i emblematy Toyota Racing Development. Toyota ma 20-calowe obręcze i opony Michelin Pilot o wymiarach 245/35/20 z przodu i 285/20/30 z tyłu.
Pod maską znajduje się silnik V8 TRD NASCAR o pojemności 5,8 l i mocy 680 KM dostępnej przy 8500 obr./min. Współpracuje z 6-biegową przekładnią manualną Tremic T-56 Magnum. Zmodyfikowano zawieszenie, a układ wydechowy wymieniono na wersję robioną na specjalne zamówienie.
Wewnątrz NASCAR Camry może się pochwalić panelami i fotelami pokrytymi skórą, zamszowymi wykończeniami oraz gałką zmiany biegów marki Proparts. System audio musiał być wystarczająco mocny, by przebić się przez potężny gang silnika, zamontowano więc zestaw Pioneer AVIC-2110BT DVD/NAV z dwoma 75-watowymi wzmacniaczami GT-275, czterema 745-watowymi wzmacniaczami GT-475, dwoma parami głośników SR-60 i subwooferem marki Boston Acoustics.