...współpracy Subaru i Toyoty, które połączyły swój know-how i pasję tworzenia samochodów sportowych. Subaru wniosło do projektu nowy silnik poziomy o tłokach przeciwbieżnych typu boxer, a Toyota – technologię D-4S. D-4S to wtrysk bezpośredni, w którym na każdy cylinder silnika przypadają dwa wtryskiwacze. Jeden z nich jest odpowiedzialny za dawkowanie paliwa do przestrzeni roboczej cylindra, a drugi – przed zawory dolotowe. Ten rozbudowany układ zasilania umożliwia zwiększenie osiągów jednostki napędowej (moc i maksymalny moment obrotowy) przy jednoczesnym ograniczeniu lub przynajmniej utrzymaniu na niezmienionym poziomie jego zapotrzebowania na paliwo.
Jednostka napędowa będzie współpracować z 6-biegową przekładnią manualną lub 6- biegowym automatem. Moc będzie przekazywana na tylne koła za pośrednictwem dyferencjału i ograniczonym uślizgu.
Produkcyjny model będzie więc korzystać z zupełnie nowej platformy z silnikiem umieszczonym z przodu i napędem na tylną oś i ma oferować kierowcy większą stabilności i łatwość wykonywania manewrów przy zachowaniu odpowiedniej szybkości przy wchodzeniu i wychodzeniu z zakrętów.