Audi A6 zostało wprowadzone na rynek chiński przed dwoma laty i do chwili obecnej nabywców znalazło już 50.000 tych samochodów. Szczęśliwym właścicielem 50-cio tysięcznego A6 jest Jiquan Mu, dyrektor zarządzający Shandong Golden Bridge Technology Ltd. Z okazji tego jubileuszu Jiquan Mu wraz ze swoją córką i czterema innymi nabywcami Audi został zaproszony do Niemiec, do Ingolstadt.
Przekazanie 50-cio tysięcznego Audi A6 z chińskiej produkcji stanowiło ukoronowanie pełnej sukcesów historii Audi w Chinach, gdzie marka ta zdobyła wiodącą pozycję w segmencie samochodów premium - jej udział w rynku wynosi ponad 30 procent. W 2001 roku sprzedano 29.370 pojazdów (w 2000 r. - 17.451). W pierwszym półroczu 2002 roku sprzedaż wyniosła 15.600 sztuk (plus 4,1 procent).
Chiny, obok Europy i USA, stały się jednym z najważniejszych strategicznie rynków eksportowych Audi. Dlatego też sieć dealerów jest konsekwentnie rozbudowywana i obejmuje ona obecnie 47 salonów działających w 36 chińskich miastach. W przyszłości liczba zakładów dealerskich Audi ma wzrosnąć do 65.
Obok Audi A6, pochodzącego z krajowej produkcji, do Chin eksportowana jest z Niemiec cała paleta modeli Audi. W pierwszym półroczu 2002 roku sprzedaż samochodów importowanych wzrosła o 81 procent w stosunku do roku ubiegłego. Modelem cieszącym się największą popularnością (41 procent) jest Audi A8. Chiny są zatem jednym z najważniejszych rynków zbytu dla tego ekskluzywnego modelu.
Po rozpoczęciu produkcji A6 w 1999 roku bardzo szybko okazało się, że koncern Audi, który jako jedyny producent samochodów klasy premium zdecydował się dostosować swój aktualny model do potrzeb chińskiego rynku, podjął słuszną decyzję. Potwierdza to wielkość sprzedaży. Od początku kooperacji z chińskim First Automobil Works (FAW) w roku 1989 znacznie wzmocnił się wizerunek marki Audi. Współpraca rozpoczęła się od produkcji licencyjnego Audi 100 i zwieńczona została utworzeniem Joint Venture FAW -VOLKSWAGEN oraz produkcją Audi 200.