silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "Prawie go nie słychać!!" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "Posiada tylko 4 biegi i trzeba mocno wcisnąc pedał gazu aby zredukował bieg" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "Podczas jazdy nawet i ponad 200km/h nie odczuwa sie nic poza "kołysaniem"" | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "Bywa tak,że po wielokrotnym mocnym hamowaniu z dużej prędkości,hamulce tracą na skuteczności (Lucas)" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "Ja cofam "na lusterka"ale dla osób które nie potrafią cofać nie obracając się,cofanie może stanowić "małe" trudności." | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "5 z plusem.Nie trzeba nic dodawać." | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "Do wszystkiego trzeba daleko sięgać!" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "Klimatronik dwustrefowy w każdym 4.2ccm zadowoli najwybredniejszych" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "Do środka wjechałbym fiatem 126p." | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "Nie słychać niczego poza radiem z systemem audio BOSE,8 głośników i wzmacniacz montowany fabrycznie." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 3 | komentarz: "Do prędkości 110-120 poza miastem udało mi się zejsć poniżej 10 litrów,ale za to w mieście lepiej nie mówić!!" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "Nie mam mu nic do zarzucenia,a zrobiłem nim już 60 tyś.km." | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "Obecnie Audi A8 możemy kupić za cenę kilkuletniego np.Renault megane itp. a jak wiadomo auta z tej grupy czyli limuzyny "starzeją" się powoli!!" |
|