Zrównoważony rozwój, cyfryzacja i design nadal zostają głównymi filarami wizerunku marki. W nowej, globalnej kampanii wizerunkowej marki, pod hasłem „Future is an Attitude – przyszłość to nastawienie”, podkreślona została transformacja w kierunku zrównoważonej i cyfrowej mobilności premium. Ponadto odnowiono również identyfikację korporacyjną, tzw. corporate identity i po raz pierwszy pokazano ją szerszemu odbiorcy.
„Odświeżając naszą strategię nadajemy współczesną definicję hasłu „Vorsprung Durch Technik – przewaga dzięki technice” i przygotowujemy się na wyzwania przyszłości: na nową erę motoryzacji i na nowych klientów” – mówi Henrik Wenders, wiceprezes marki Audi. „Naszym celem” – kontynuuje Wenders – „ jest ulepszenie życia ludzi z wykorzystaniem techniki oraz znaczący wkład w rozwój społeczeństw. Ambicją Audi jest kształtowanie przyszłości mobilności w klasie premium i tworzenie fascynujących doświadczeń.”
Swą globalną kampanią marka Audi wskazuje drogę do elektrycznej, cyfrowej i emocjonalnej przyszłości. Oprócz obecnych modeli, takich jak Audi e-tron Sportback, pojawiają się w niej także wizjonerskie pojazdy, np. Audi AI:ME, czy Audi Q4 Sportback e-tron. Reprezentują one innowacyjną siłę marki. Bohaterami są pracownicy Audi, tacy jak szef działu designu Marc Lichte, którzy są autentycznym uosobieniem postawy Audi.
W ramach podejścia komunikacyjnego „Future is an Attitude – przyszłość to nastawienie”, Audi połączy działania marketingowe na całym świecie, uwzględniając przy tym wymagania kulturowe i specyfikę danego kraju. „Vorsprung durch Technik – przewaga dzięki technice” pozostanie nadal hasłem przewodnim marki. Za kreatywną realizację kampanii odpowiedzialna jest hamburska agencja thjnk. Kampania będzie prowadzona za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji, od telewizji po platformy cyfrowe. Wszystkie elementy kampanii dostępne są na nowo uruchomionej stronie internetowej progress.audi, na której w przyszłości znajdą się również realizacje z całego świata.
Nowa kampania wizerunkowa marki to też odświeżona identyfikacja korporacyjna, przy tej okazji pokazana po raz pierwszy. Jej wygląd jest podporządkowany progresywnemu wizerunkowi marki premium. W nowym języku wizualnym widoczny będzie zredukowany, wyrazisty styl.