Audi RS5 łatwo można będzie rozpoznać już na postoju. Przedni zderzak otrzyma większe wloty powietrza, w poszerzonych nadkolach znajdą się ogromne 19-calowe obręcze kół (na życzenie także 20-calowe), zaś w tylnym zderzaku zintegrowany z nim dyfuzor i dwie owalne końcówki wydechu. Na drodze nie będzie zapewne dużej szansy na przyjrzenie się sportowej bryle coupe, a to ze względu na ponadprzeciętne osiągi i możliwości Audi RS5.
Postrach lewego pasa każdej autostrady napędzać będzie silnik V8 4,2 litra wyposażony w dwie turbosprężarki znany z modelu Audi RS4. Jednak w przypadku RS5 zostanie on dodatkowo wzmocniony o 30 KM, do 450 KM. Uzyskano niemal idealny rozkład masy na obie osie wynoszący 55:45. Stały napęd na cztery koła Quattro zadba o właściwe przeniesienie potężnej mocy i odpowiednią trakcję w każdej sytuacji. W wyposażeniu seryjnym znajdzie się układ hamulcowy przejęty z modelu R8 z ceramicznymi tarczami hamulcowymi, oraz zawieszenie typy Magna Ride znane z Audi TT. Auto pojawi się w sprzedaży na początku 2008 roku. Niestety cena za tę zaawansowaną technologię nie będzie niska. Auto ma być droższe od BMW M3 o około pięć tysięcy euro.