Koncept o nazwie Clubsport quattro jest pozbawiony dachu, ma mikroskopijną przednią szybę i ogromny silnik o mocy 300KM. To jednak nie jest kolejna wizja stylistyczna, która nigdy nie trafi do produkcji seryjnej. Szefowie koncernu potwierdzają bowiem, iż samochód może trafić do produkcji seryjnej jako wersja limitowana w cenie około 35 000 funtów.
Miłośnicy Audi TT od razu rozpoznają znajome reflektory i osłonę chłodnicy, jednak projektanci dodali ogromne wloty powietrza i przeprojektowali przedni zderzak. Wyścigowe wybrzuszenia za przednimi siedzeniami oraz niższe pałąki antykapotażowe przywodzą na myśl styl retro.
Purystyczne podejście do designu nadwozia przejawia się również w minimalistycznych lusterkach bocznych umieszczonych na drzwiach, które nie posiadają klamek. Drzwi otwierają się po naciśnięciu przycisku na pilocie zdalnego sterowania.
Pod maską pracuje 2-litrowy silnik benzynowy TFSI, z którego inżynierowie Audi wykrzesali aż 300KM. Moc przekazywana jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem sześciobiegowej, sekwencyjnej przekładni S tronic.
Zawieszenie usztywniono i zwiększono rozstaw kół samochodu. Usunięto również klimatyzację oraz system ABS w celu zredukowania masy.