PPI R8 Razor, bo tak nazywa się poddany tuningowi pojazd, napędza 4,2-litrowy silnik V8. Jego moc zwiększono z 420 KM (309 kW) do 460 KM (348 kW), a moment obrotowy z 430 Nm do 465 Nm. Wszystko to za sprawą licznych przeróbek, obejmujących m.in. zamontowanie specjalnego układu wydechowego ze stali nierdzewnej, sportowego filtra powietrza i przeprogramowanie jednostki kontrolnej silnika. PPI Audi R8 Razor może się rozpędzić do 305 km/h, a od 0 do 100 km/h osiąga w 4,4 sekundy.
Nadwozie zyskało kilka aerodynamicznych elementów wykonanych z włókna węglowego o matowym lub błyszczącym wykończeniu. Należą do nich m.in. boczne progi, regulowany tylny spojler i tylny dyfuzor ze zintegrowanymi wlotami powietrza.
R8 Razor porusza się na oponach Michelin Pilot Sport Cup - 235/35ZR-19 z przodu i 305/30ZR-19s z tyłu, uzupełnionych o 19-calowe felgi z lekkich stopów.
W kabinie specjaliści z PPI poszaleli dość poważnie z wykończeniami z włókna węglowego – zobaczyć je można m.in. na desce rozdzielczej, kierownicy i dźwigni hamulca ręcznego. Klienci mogą wybrać, czy wolą aby fotele obite były skórą, zamszem, czy alcantarą.