W kwietniu 1998 roku w węgierskim mieście Györ rozpoczęto montaż pierwszego Audi TT Coupé. W lipcu br. z taśmy montażowej zjechał stutysięczny egzemplarz tego sportowego modelu. W pierwszym roku produkcji w Györ powstało ponad 13 000 sztuk TT Coupé. W trzecim kwartale 1999 w tej samej fabryce rozpoczęto również montaż wersji Roadster, którego do tej pory wyprodukowano już ponad 45 000 sztuk. Oba modele Audi oprócz Györ wytwarzane są także w niemieckim Ingolstadt.
Od września 2001 Audi TT Coupé oferowane będzie z ekskluzywnym pakietem sportowym "S line" przygotowanym przez firmę Quattro GmbH. Ta limitowana seria dostępna będzie na rynku najprawdopodobniej tylko do końca br.
Pakiet "S line" będzie oferowany tylko w wersji 1,8 T o mocy 225 KM.
Zawiera on:
- sportowe, obniżone o 20 mm zawieszenie,
- 18-calowe, aluminiowe obręcze kół,
- skórzane fotele w kolorze czarnym lub na życzenie w czerwonym i srebrnym,
- dwa nowe kolory lakierów w odcieniu perłowym (srebrny – Avussilber i czerwony – Misanorot),
- aluminiową dźwignię zmiany biegów,
- reflektory ksenonowe z osłonami w kolorze tytanu.
Dodatkowo auto rozpoznać można będzie po oznaczeniu "S line" umieszczonym na tylnej części nadwozia między drzwiami a nadkolem. Audi TT Coupé S line na rynku niemieckim dostępne będzie w cenie od 39 245 euro (76 757 DM).