"W momencie wprowadzenia na rynek w pierwszych krajach europejskich mieliśmy już 33.000 zamówień od klientów. To doskonały wynik" – powiedział Ralph Weyler, członek Zarządu AUDI AG do spraw marketingu i sprzedaży. "Ilość zamówień oraz bardzo pozytywny oddźwięk u klientów i w mediach przekroczyły wszystkie nasze oczekiwania. To pomyślny sygnał. Audi A4, jako najczęściej sprzedawany przez nas model, ma wyjątkowe znaczenie dla ambitnych celów, jakie sobie postawiliśmy."
Mimo że nowa limuzyna A4 jest dopiero wprowadzana na rynki, już teraz może poszczycić się ważnymi wyróżnieniami. "Bild Am Sonntag" uhonorował nowe A4 "Złotą kierownicą" jako najlepszy samochód klasy średniej. Zdobyło ono także wyróżnienie "Auto Trophy 2007" nadawane przez "Autozeitung". W czterech testach porównawczych magazynów "Autozeitung", "Auto Straßenverkehr" i "auto motor und sport" limuzyna ta zdecydowanie pokonała wszystkich rywali. W pojedynczym teście "auto motor und sport" A4 zdobyło najwyższą ocenę – pięć gwiazdek.
Swoimi wyróżnieniami nowe A4 nawiązuje do pełnej sukcesu historii poprzedników. Jako ósma generacja limuzyny klasy średniej nowy model zastępuje cieszącą się wielkim uznaniem generację, której produkcja zakończyła się w listopadzie 2007 roku po wyprodukowaniu i sprzedaniu 2,2 milionów sztuk.