...nad jeziorem Wörther w Austrii, w dniach 21-25 maja.
Pod maską A3 TDI clubsport quattro ukrywa się 2-litrowy silnik TDI z układem wtryskowym typu common rail o mocy 224 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Ma on pozwalać na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w 6,6 sekundy i osiągnięcie maksymalnej prędkości 240 km/h.
Audi A3 TDI clubsport quattro z pewnością nie pozostawi uczestnikom zlotu żadnych wątpliwości co do swych możliwości, a to za sprawą potężnego "gangu" silnika i wyglądu. Nadwozie wyposażono w potężny spojler tylny wzorowany na tych, używanych przez samochody startujące w serii DTM, wyraźnie poszerzono nadkola, nadając pojazdowi jeszcze więcej dynamiki. Wygląd wnętrza uatrakcyjniają fotele kubełkowe i aluminiowa obudowa dźwigni zmiany biegów.
Koncept to prawdziwie sportowy pojazd. Moc przekazywana jest do kół zaopatrzonych w 20-calowe felgi dzięki sześciobiegowej skrzyni mechanicznej i napędowi quattro, rozdzielającym moc także na tylne koła. Z przodu znajdują się ceramiczne tarcze hamulcowe z sześciotłoczkowymi zaciskami.
W nowym Audi wykorzystano także zawieszenie typu Audi magnetic ride, w ułamku sekundy reagującym na sytuację na drodze i zmieniającym charakterystykę tłumienia. Specjalny system pozwala kierowcy na zmianę brzmienia "gangu", poziomu wspomagania układu kierowniczego, sposobu działania systemu stabilizacyjnego ESP i charakterystyki reakcji przepustnicy.