... treść tajnego dokumentu Audi zawierającego szczegółowy plan modelowy aż do końca 2012 roku. Tym razem do sieci przedostała się notka na temat planowanych wersji A7. Według niej Audi planuje wprowadzenie aż dwóch kabrioletów na bazie limuzyny w stylu coupe oznaczonej jako A7. Pierwszy ma mieć sztywny metalowy dach typu hardtop. Niemal równocześnie zadebiutuje też A7 z materiałowym dachem typu soft-top. Oznacza to, że Audi jako pierwsza marka premium wprowadzi na rynek 4-drzwiowe cabrio i to od razu w dwóch wersjach! Nawet nie spekulujemy ile kosztować będzie niemiecki koncern wprowadzenie do produkcji skomplikowanego układu otwierania i zamykania dachu oraz uzyskanie niezbędnych certyfikatów bezpieczeństwa, ale gra idzie o wielką stawkę. Podstawowym silnikiem w gamie A7 będzie 204-konny silnik benzynowy 2,8 litra. Pod maską znajdzie się również zupełnie nowy doładowany silnik 3,0 litra o mocy 300 KM, który zadebiutuje najpierw w modelu A6 po liftingu.
W listopadzie 2010 roku Audi zaprezentuje sportową odmianę S7 wyposażoną w 394-konny silnik V8 o pojemności 4,2 litra. Jeśli chodzi o przyjazne ekologom wersje A7 na ich debiut będziemy musieli poczekać do czasu zaprezentowania Audi Q5 Hybrid, od którego A7 przejmie napęd hybrydowy z bateriami litowo-jonowymi. Na samym szczycie oferty modelowej A7 znajdzie się 600-konny wariant RS7 wyposażony w podrasowany silnik V-10 5,2 litra. Jak widać jest na co czekać i warto już teraz zacząć gromadzić oszczędności.
Audi A7 jest częścią zakrojonego na szeroką skalę planu koncernu zakładającego wzrost sprzedaży o 50% do roku 2015 i poszerzenie oferty modelowej z obecnych 23, do 40 modeli.