...do przygotowania pakietu aerodynamicznego i mechanicznego do najnowszego Audi A3 Cabrio. Zmiany optyczne ograniczono do przeprojektowanego przedniego zderzaka, układu wydechowego i zamontowania większych kół.
Za to pod maską możemy zamówić jeden z czterech pakietów podnoszących moc małego, zgrabnego cabrio z Ingolstadt. Pierwszy z nich z 200-konnego silnika 2.0 TFSI wyczarowuje 240 KM. Stopień wyżej jest pakiet ABT Power S. Dzięki niemu mamy pod prawą nogą niebagatelną moc 270 KM. Dla silnika 1.8 TFSI przewidziano dwie przeróbki – ABT Power/200 KM i ABT Power S/240 KM.
Team z Allgau zajął się również 4-miejscowym Volkswagenem Eos. Tradycyjnie dla tunera przeróbki optyczne umiejętnie wkomponowano w bryłę nadwozia.
Przedni spoiler, listwy podprogowe i poczwórna końcówka wydechu z tyłu. To tyle. Ciekawie prezentuje się komplet obręczy aluminiowych o nazwie BR Wheel dostępny w rozmiarach 18 i 19 cali. Te ostatnie szczelnie wypełniają wnętrza nadkoli Eosa i zdecydowanie poprawiają jego prezencję.
Właściciele tego auta raczej nie są kierowcami wyścigowymi, dlatego ABT przewidział do tego modelu jedynie pakiet mechaniczny dla silnika wysokoprężnego 2,0 TDI 140 KM, po zamontowaniu którego moc wzrasta do 170 KM.
Najbardziej drapieżnie z całej trójki prezentuje się jednak TT Roadster po kuracji ABT. Już seryjnej wersji otwartej "tetetki" nie można zarzucić braku osobowości. Po dodaniu delikatnych elementów poprawiających aerodynamikę tego roadstera, efekt jest piorunujący – szczególnie w prezentowanym białym kolorze TT Roadster od ABT wygląda bosko.
Aby osiągi szły w parze z prezencją, do TT zamówić możemy pakiet podnoszący moc silnika 2.0 TFSI z 200, do 240, 270, lub nawet 300 KM. Dla najmocniejszej wersji tego roadstera z 6-cylindrowym silnikiem 3,2 przewidziano pakiet ABT Power R podnoszący seryjną moc aż o 120 KM.
Dzięki przeprogramowaniu układu sterującego silnikiem i zamontowaniu wydajniejszego intercoolera, możemy cieszyć się tabunem 370 koni mechanicznych i cudownie płaskim przebiegiem momentu obrotowego.