Firma Audi jest partnerem niemieckiego Legolandu, który został oficjalnie otwarty 17 maja br. w Bawarii, w miejscowości Gunzburg.
Jedną z atrakcji bawarskiego Legolandu będzie szkoła jazdy Audi, w której dzieci będą mogły wykazać się swoimi umiejętnościami w 40 pomniejszonych, wiernych kopiach Audi TT Roadster z elektrycznym napędem. Po zdanym egzaminie mali kierowcy otrzymają prawo jazdy Audi LEGOLAND. Ponadto firma przekazała do dyspozycji Legolandu 38 różnych modeli Audi - od A2 do A6 Avant. Samochody te będą wykorzystywane jako "shuttle service" dowożący gości do Legolandu.
Audi uznało grupę LEGO za idealnego partnera: "Obie te marki łączone są z takimi pojęciami jak otwartość, zachwyt i emocje, a także dynamika i ruch" - powiedział dr Georg Flandorfer, członek zarządu ds. dystrybucji i marketingu AUDI AG.
W Giinzburgu powstaje fantastyczny park rozrywki zbudowany z przeszło 50 milionów klocków LEGO. Dzieci i młodzież będą mogły korzystać z ponad 40 różnych atrakcji. W pierwszym roku działalności organizatorzy spodziewają się 1,3 miliona gości. Grupa LEGO prowadzi inwestycje rzędu 150 milionów Euro. Obecnie niemiecki LEGOLAND prezentowany jest w formie "Roadshow", czyli objazdowej "trasy odkrywców". W ciągu dwóch lat atrakcje Logolandu będą prezentowane w centrach handlowych dużych miast na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Na prezentacjach tych dostępny będzie także elektryczny Audi TT Roadster dla dzieci.
Niemiecki LEGOLAND jest czwartym tego rodzaju parkiem na świecie. Pozostałe znajdują się w Danii, Wielkiej Brytanii i w USA.