R8 V10 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,9 sekundy, a prędkość, maksymalna to około 315 km/h. Zużycie paliwa - 13,7/100 km - nie należy do najlepszych osiągów tego auta, ale nie o ekonomię w R8 chodzi.
Chromowany grill, duże, aluminiowe obręcze kół oraz nowy tylny zderzak z dwoma wydechami zamiast czterech to znaki rozpoznawcze topowej wersji. W sportowym R8 V10 pojawiły się także pierwsze na rynku w pełni diodowe reflektory. Poza lampami do jazdy dziennej zastosowano również diodowe kierunkowskazy oraz diodowe światła mijania i drogowe. Zaletą nowej technologii jest mniejsze zużycie paliwa oraz dokładniejsze odzwierciedlenie światła dziennego.
Dodatkowym akcentem podkreślającym zaawansowanie technologiczne sportowego Audi będą diody LED podświetlające przestrzeń na nogi w kabinie pasażerskiej oraz „LED-y” ozdabiające komorę silnika.
Ceny Audi R8 V10 rozpoczynają się od 99 575 funtów. Tyle trzeba zapłacić za wersję wyposażoną w manualną skrzynię biegów. To dobra cena w porównaniu z Lamborghini Gallardo LP560-4, za które producent żąda o 40 000 funtów więcej. Zamówienia już są przyjmowane, a dostawy rozpoczną się wiosną 2010 roku.