Audi RS5 łatwo można będzie rozpoznać już na postoju. Przedni zderzak otrzyma większe wloty powietrza, w poszerzonych nadkolach znajdą się ogromne 19-calowe obręcze kół, zaś w tylnym zderzaku zintegrowany z nim dyfuzor i dwie owalne końcówki wydechu. Na drodze nie będzie zapewne dużej szansy na przyjrzenie się sportowej bryle coupe, a to ze względu na ponadprzeciętne osiągi i możliwości Audi RS5.
Postrach lewego pasa każdej autostrady napędzać będzie silnik V8 4,2 litra wyposażony w dwie turbosprężarki. Moc maksymalna wyniesie 450 KM i będzie przekazywana na koła za pośrednictwem 6-stopniowej przekładni manualnej. Najprawdopodobniej dostępna będzie także 7-biegowa dwusprzęgłowa przekładnia R tronic. Stały napęd na cztery koła Quattro zadba o właściwe przeniesienie potężnej mocy i odpowiednią trakcję w każdej sytuacji, dzięki czemu przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmie około 5 sekund. Tradycyjnie dla niemieckich producentów, prędkość maksymalna zostanie elektronicznie ograniczona do 250 km/h.
Audi RS5 powinno pojawić się w sprzedaży w lipcu 2010 roku.
Tutaj można zobaczyć zdjęcia szpiegowskie oraz video z testów na torze Nurburgring .