... i dane zostały zaprezentowane w grudniu zeszłego roku. Dla przypomnienia, A5 Cabriolet będzie napędzać szeroka gama silników, wśród których znajdą się podstawowy silnik benzynowy 1.8 TFSI o mocy 160 KM czy też turbodiesel 2.7 TDI generujący 190 KM mocy i 400 Nm momentu obrotowego. Z kolei pod maską S5 Cabriolet znajdzie się doładowany kompresorem silnik benzynowy V6 o pojemności 3-litrów, który zapewni 333 KM mocy i 440 Nm momentu obrotowego. Nowa jednostka napędowa obecnie zastępuje w gamie Audi wysłużone już wolnossące V8 o pojemności 4.2-litra. W autach z nadwoziem odkrytym, oprócz osiągów silnika istotne są również parametry dachu, a ten w A5/S5 Cabriolet jest płócienny i otwiera się w 15, a zamyka w 17 sekund.
W Genewie na stoisku Audi zawita także widziane dotychczas jedynie w kamuflażu, Audi A4 Allroad. To podwójna premiera, gdyż linia Allroad debiutuje u mniejszego brata A6, a także po raz pierwszy w historii oprócz wersji kombi, w terenowym "przebraniu" znajdzie się także nadwozie typu sedan. Zewnętrznie obydwa Audi A4 Allroad będą wyróżniać się dwukolorowym body-kitem z poszerzonymi nadkolami i off-roadowym wyglądem przedniego i tylnego zderzaka. Naturalnie, jak przystało na samochód ułatwiający przeprawę przez leśne dukty, zawieszenie obydwu aut zostanie na to odpowiednio przygotowane i podwyższone.
Największą atrakcją Audi w Genewie będzie zapewne topowa wersja "tetetki" o nazwie TT RS, która zadebiutuje prawdopodobnie w wersji zamkniętej jak i otwartej. Według informacji zdobytych nieoficjalnie od producenta z Ingolstadt wynika, że najszybsze TT w historii będzie napędzane turbodoładowanym, 2.5-litrowym silnikiem benzynowym R5, który sprzężony będzie z 6-stopniową skrzynią biegów. Jego moc 340 KM i moment obrotowy o wartości 450 Nm pozwolą "katapultować" TT-RS do 100 km/h w czasie ok. 4,5 s.