Dane sprzedaży koncernu w pierwszych trzech kwartałach są lepsze niż prognozowano: w 2009 roku Audi chce przekazać klientom 900 000 samochodów. We wrześniu przedsiębiorstwo wydało 88 600 aut. W porównaniu z analogicznym - bardzo dobrym sprzedażowo – miesiącem ubiegłego roku jest to wynik mniejszy o 6,8 procent (2008: 95 136). Wysoki wzrost Audi odnotowało w państwach BRIC, a tam przede wszystkim w Chinach. Ale również na innych młodych rynkach w regionie Azji i Pacyfiku wyniki są dużo lepsze niż w ubiegłym roku.
„Nasza sprzedaż w pierwszych trzech kwartałach rozwinęła się lepiej niż oczekiwaliśmy” powiedział Peter Schwarzenbauer, Członek Zarządu AUDI AG ds. Marketingu i Sprzedaży. „W USA rozbudowaliśmy naszą pozycję, w Chinach umocniliśmy się jako lider. I z aktualnymi wynikami potwierdzamy naszą pozycję wiodącej marki Premium w Europie. W ostatnich miesiącach wyraźnie wzmocniliśmy naszą markę.” Jak wynika ze statystyk europejskiej organizacji producentów ACEA Audi prowadzi z dużym dystansem w rejestracjach nowych aut w segmencie Premium na ogólnoeuropejskim rynku.
Schwarzenbauer potwierdził założony w styczniu tegoroczny wynik sprzedaży – w 2009 roku AUDI AG chce sprzedać 900 000 samochodów.Na chińskim rynku (wraz z Hongkongiem) AUDI AG zwiększyła sprzedaż od stycznia do września o 19,7 procent do 108 859 aut (2008: 90 934). We wrześniu klienci kupili 15 249 samochodów Audi – 36,5 procent więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku (2008: 11 169). W całym regionie Azji i Pacyfiku koncern odnotował wzrost o 17,2 procent do 138 523 aut (2008: 118 178). Tylko we wrześniu sprzedaż wzrosła o 31,4 procent do 19 501 samochodów (2008: 14 842). Obok Chin wyraźny wzrost odnotowano na rynkach Australii, Południowej Korei oraz Indii.
W USA Audi uzyskało lepszy wynik niż rynek Premium. Z 59 518 sprzedanymi samochodami wynik sprzedaży – od stycznia do września, jest o 9,6 procent niższy niż w roku ubiegłym (2008: 65 817), podczas gdy rynek Premium (Import High Group) zmniejszył się o 26,7 procent. We wrześniu sprzedaż zmalała tylko o 4,9 procent do 7 209. Z tym stosunkowo dobrym wynikiem marka z Ingolstadt mogła znacznie rozbudować swój udział w rynku: przez pierwszych dziewięć miesięcy udział Audi w rynku Premium wzrósł o 1,6 procent do 8,3 procent. Duży wzrost Audi odnotowało w Kanadzie: tutaj marka z czterema pierścieniami od stycznia do września sprzedała o 25,3 procent więcej samochodów niż w roku ubiegłym (8 423 samochody; 2008: 6 720).
We wrześniu sprzedano 1 111 aut, 17,1 procent więcej niż we wrześniu 2008. Także na rynkach eksportowych Europy Zachodniej można dostrzec tendencję wzrostową dla Audi. Przez pierwszych dziewięć miesięcy sprzedaż z 278 582 autami była jeszcze o 13 procent mniejsza niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (2008: 320 371). We wrześniu spadek wyniósł 9 procent – 38 318 samochodów (2008: 42 119). W sumie Audi uzyskało lepszy wynik niż cały rynek i mogło zwiększyć swój udział w rynku w czasie ostatnich dziewięciu miesięcy z 3,7 procent do 3,9 procent. Swoją pozycję marka umocniła przede wszystkim w Hiszpanii, we Włoszech, w Belgii, Holandii i Szwajcarii. W Niemczech wyniki sprzedaży - od stycznia do września - z 167 422 autami zmniejszyły się o 10,2 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym (2008: 186 464). Ilość samochodów wydanych we wrześniu jest mniejsza o 27,7 procent - 16 044 pojazdy - przede wszystkim z powodu przedłużonej przerwy w fabryce w sierpniu.