...nowym pakietem aerodynamicznym, a także 20-calowymi felgami z oponami w rozmiarze 255/30 R20, jak również większymi końcówkami układu wydechowego. Najważniejsze jednak znajduje się pod nadwoziem samochodu, czyli wzmocniony silnik i nowe regulowane zawieszenie kół.
Przewidziano kilka poziomów mocy dla jednostek napędowych modelu A5 Cabriolet zasilanych benzyną i olejem napędowym. Dla silnika 2.0 TFSI pierwszy stopień to moc 250 KM i moment obrotowy o wartości 400 Nm. Liczby te osiągnięto poprzez modyfikacje elektroniczne, a także zwiększenie ciśnienia doładowania turbosprężarki. Drugi i trzeci poziom to odpowiednio 260 i 295 KM. Najwyższy stopień to kolejne modyfikacje w postaci m.in. nowego układu dolotowego i turbosprężarki, dzięki którym osiągnięto moc 310 KM i moment obrotowy równy 465 Nm.
Dla mniejszego silnika 2.0 TDI o mocy wyjściowej 170 KM i momencie obrotowym o wartości 350 Nm, przewidziano dwa poziomy modyfikacji - pierwszy dający 200 KM i 400 Nm oraz drugi zapewniający 220 KM i 420 Nm. Mocniejszy 3.0 TDI dysponujący mocą 280 KM i momentem obrotowym o wartości 585 Nm "przeskalowano" z kolei na 300 KM i 600 Nm oraz na 325 KM i 640 Nm.
W S5 Cabriolet również poczyniono odpowiednie zmiany w postaci m.in. zoptymalizowanej elektroniki silnika i sportowego układu wydechowego, co pozwoliło uzyskać moc 415 KM i moment obrotowy o wartości 520 Nm.