Można więc przypuszczać, że produkcyjna wersja nowego Audi będzie równie dynamiczna, co model koncepcyjny.
Audi A7 będzie charakteryzowało się także niezwykle ekskluzywnym wnętrzem. Znajdą się w nim w pełni regulowane fotele z przodu i z tyłu, a także systemy rozrywkowo-informacyjne, włączając w to najnowszą wersję układu MMI.
Nadwozie zostanie osadzone na przedłużonej płycie podłogowej modelu A5 Coupe, a dodatkowo samochód zostanie wyposażony w pneumatyczne zawieszenie, które zadba o precyzyjne prowadzenie.
Pod maską będzie mógł pracować jeden z trzech wysokoprężnych silników V6 na czele z nową, 3-litrową jednostką 3.0 twin-turbo. Gama silników benzynowych będzie obejmowała motory V6 i V8. W planach są także ekstremalne wersje S7 i RS7.
Audi A7 zadebiutuje pod koniec roku 2010 i zgodnie z oznaczeniem będzie pozycjonowane pomiędzy mniejszym A6, a większym A8.