...system audiowizualny, który pozwoli klientom serwisów podglądać mechaników przy pracy. Jak wygląda to w praktyce?
Każdy z mechaników wyposażony jest w kamerę i mikrofon, które przyczepione są do jego głowy w trakcie wykonywania naprawy. Klient zajmuje wygodne miejsce w poczekalni i na monitorze obserwuje postęp prac. Co więcej, za pomocą dwukierunkowego systemu audio może zadawać pytania i komunikować się z szefem serwisu. W myśl nowego programu pracownicy mają cierpliwie udzielać odpowiedzi na wszystkie zadawane pytania. Szef Audi w Wlk. Brytanii Jeremy Hicks twierdzi, iż pozwoli to zwiększyć zaufanie do usług serwisowych.
Pozostaje jednak pytanie, jak czują się sami pracownicy Audi. Będą pracowali pod wielką presją, a co więcej, dociekliwi klienci będą im zadawali szereg pytań. Nie wpłynie to pozytywnie na koncentrację. Naszym zdaniem posunięcie jest wysoce ryzykowne. Zobaczmy jak brytyjscy mechanicy poradzą sobie w roli bohaterów reality show.