Wprowadzając w 2004 roku na rynek wiele nowych modeli, koncern Audi osiągnął kolejny rekord wielkości sprzedaży. Na całym świecie klienci odebrali 779 441 samochodów, co oznacza wzrost o 1,2 procent. Dzięki temu, nieprzerwanie od jedenastu lat, każdy rok pod względem sprzedaży jest dla Audi lepszy od poprzedniego.
Ralph Weyler, Członek Zarządu ds. Marketingu komentuje to następująco: "W ciągu ostatnich miesięcy zaprezentowaliśmy nowe modele samochodów z ważniejszych serii. Dzięki temu możemy oferować klientom najnowsze auta w segmencie Premium. Dlatego też w roku 2005 spodziewamy się nowego rekordu sprzedaży." Wzrost wielkości sprzedaży ma zostać osiągnięty między innymi poprzez intensywniejsze wykorzystanie potencjałów drzemiących w aktualnych rynkach sprzedaży i dzięki zdobyciu nowych rynków, na przykład rynku indyjskiego, gdzie na początku marca otwarte zostaną dwie pierwsze firmy sprzedające Audi w Indiach.
Na 21 z około 50 największych rynków zbytu sprzedaż osiągnęła najwyższy w historii poziom. Do rynków, których chłonność wzrosła najbardziej, należy Europa Wschodnia (+19,3 procent), Afryka (+17,2 procent) i Bliski Wschód (+58,5 procent).
W Europie Zachodniej zanotowano wzrost sprzedaży o 2,1 procent do 559 428 sztuk. Z tego na Niemcy przypadły 235 092 samochody (-1,1 procent). Do pojedynczych rynków z najlepiej rozwijającym się zbytem należy Wielka Brytania, gdzie liczba sprzedanych samochodów w ciągu siedmiu lat uległa podwojeniu. Tylko w 2004 roku wzrost wyniósł 11,1 procent do 77 882 sztuk. Także w Hiszpanii (+6,4 procent; 43 764 auta) i w Belgii (+11,9 procent; 21 509 samochodów) zanotowano ponadprzeciętny wzrost wielkości sprzedaży.
W Holandii 15 038 (+5,4 procent), w Danii 6 563 (+5,8 procent) i w Norwegii 5 342 (+23,9 procent) klientów odebrało swoje nowe Audi.
Największym rynkiem eksportowym jest nadal USA - 77 917 aut (-9,8 procent). Rekordową wielkość osiągnęła sprzedaż w Chinach (64 018 sztuk; +0,8 procent) oraz w Japonii (13 751 sztuk; +4,7 procent).
Jeżeli chodzi o poszczególne modele, najwyraźniejszy wzrost sprzedaży odnotowało Audi A3 - 179 963 sprzedane samochody, czyli +18,8 procent, następnie Audi A8 - 22 775 sztuk (+16,1 procent) oraz Audi A6 - 189,049 sztuk, tzn. o 6,9 procent więcej, niż w poprzednim roku. Najpopularniejszymi modelami są Audi A4 Limousine i Avant, których sprzedano 310 458 sztuk (-5,6 procent).
Audi zanotowało także w Polsce najlepszy wynik w swojej historii. Sprzedając 2 907 samochodów zajęło pozycję lidera w segmencie premium. Jednocześnie wzrost sprzedaży o blisko 14% jest najlepszym rezultatem w tej grupie. Audi nieprzerwanie od 1995 roku zwiększa ilość samochodów dostarczanych klientom.