Wersja produkcyjna byłaby o 10 cm krótsza od modelu A7 Sportback, a także nieco niższa. Pod maskę trafiłyby najprawdopodobniej wszystkie silniki, które Audi montuje w nowym A7 Sportback. Obecnie, Audi A7 Sportback dostępne jest z jednym z czterech silników V6 – dwóch benzynowych i dwóch TDI. Ich moc sięga od 204 KM do 300 KM. Nowy 3.0 TDI o mocy 204 KM z przekładnią multitronic spala średnio 5,3 litra paliwa na 100 km, co odpowiada emisji zaledwie 139 g CO2 na kilometr. Wszystkie silniki współpracują z nowoczesnym systemem zarządzania temperaturą, systemem rekuperacji i systemem Start-Stop.
Do A7 Coupe mogłyby także trafić dwa typy skrzyń biegów: bezstopniowa przekładnia multitronic i sportowa, siedmiobiegowa S tronic współpracująca ze stałym napędem na wszystkie koła quattro.
Jeśli Audi A7 Coupe wejdzie do produkcji, będzie konkurowało z Mercedesem CL oraz BMW serii 6.