...ponieważ to właśnie wysoka cena spowodowała, że nie sprzedawał się on najlepiej. Miejskie autko Audi ma mieć około 3,7 m długości i bagażnik o pojemności od 200-1000 litrów (przy złożonej tylnej kanapie).
Pod maskę zawędrować ma 3-cylindrowy silnik bazujący na jednostce napędowej z konceptu Volkswagen Up! Silnik ten ma być dostępny w wariancie benzynowym i na olej napędowy i mieć pojemność 1,1 litra i 1,2 litra oraz odznaczać się mocą od 60 do 75 KM.
Oprócz tego powstanie wariant e-Tron z silnikiem elektrycznym o mocy 60 KM i baterią litowo-jonową o zasięgu do 100 k/h. Dane dotyczące zasięgu nie są ostateczne zwłaszcza w świetle ostatnich dokonań Audi A2. Otóż niemieckie firmy DBM Energy, zajmująca się tworzeniem inteligentnych i bardzo pojemnych systemów magazynowania energii i Lekker Energie, dostawca prądu i gazu, stworzyły elektryczną wersję małego modelu Audi i przetestowały ją na trasie z Monachium do Berlina. Elektryczna wersja Audi A2 zdołała przejechać 600 km po jednokrotnym naładowaniu baterii!
Tajemnica tego sukcesu leży w bateriach litowo-jonowych nowego rodzaju wykorzystujących technologię Kolibri. Nowe baterie nie tylko pozwalają na przejechanie o wiele dłuższych odcinków po jednokrotnym załadowaniu, są także o 40% lżejsze od wersji aktualnie używanych w samochodach. Być może więc mamy do czynienia z prawdziwym przełomem w dziedzinie transportu osobowego.