Produkcyjna wersja TT GT4 ma stanowić bazową opcję dla klientów Audi, którzy chcieliby zająć się sportami motorowymi, ale nie dysponują ogromnymi budżetami.
Jego platforma to sportowe nadwozie z klatką antykapotażową, zbiornikiem na paliwo zoptymalizowanym pod względem bezpieczeństwa i kilkoma innymi modyfikacjami, które będą stosowane we wszystkich sportowych wersjach przeznaczonych do zakupu dla prywatnych klientów.
Audi TT wyposażono w silnik TFSI o mocy 340 KM/250 kW. Fartuch przedni, tylny i boczne skrzydła pochodzą z produkcyjnej wersji Audi TT RS. Maska silnika, drzwi i pokrywa bagażnika zostały wykonane z kompozytu węglowego CFRP (polimeru wzmocnionego włóknem węglowym), a szyby zrobiono w tworzywa sztucznego.
TT zyskało także przekładnie S-tronic z blokadą dyferencjału, seryjne zawieszenie zmodyfikowano dodając regulowane amortyzatory, a opony zaopatrzono w felgi w rozmiarze 9.5 x 18 cali.
Audi TT GT4 ma kosztować około 120 000 euro i zostało stworzone głównie z myślą o rynkach azjatyckich, nie europejskich. Przy okazji wyścigu w Szanghaju producent wprowadził także na rynek chiński model Audi TT. Pojazd na torze zaprezentował pięciokrotny zwycięzca z Le Mans, Frank Biela. W chińskiej metropolii pokazano również Audi TT RS w wersji SP4T i Audi R8 LMS.