...podczas Międzynarodowego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie.
Trzeba przyznać, że oferta zindywidualizowanych komponentów nadwozia poprawiających aerodynamikę Audi R8 jest dość imponująca. AudiR8 GTS zyskało nowe fartuchy: przedni, tylny i boczne, skrzydło w tyle, chwytacze powietrza, maskę silnika, lusterka boczne i nakładkę na ramę szyby przedniej. Oczywiście ze względu na zastosowany materiał wszystkie te części są bardzo lekkiej.
We wnętrzu ABT także poszalał z włóknem węglowym – wykonano z niego sportową kierownicę, fragmenty konsoli środkowej w kolorze czerwonym, obudowę dźwigni zmiany biegów i panele drzwiowe. Fotele obito skórą.
Z ozdobnikami na konsoli środkowej harmonizują czerwone pasy bezpieczeństwa. Progi drzwiowe podświetlono.
Pod maską jest równie ciekawie. Silnik 5.2 FSI V10 został zmodyfikowany – przeprogramowano jednostkę kontrolną i zastosowano nowy, sportowy układ wydechowy. Audi R8 rozwija dzięki temu o 20% mocy więcej w porównaniu z modelem standardowym, czyli 620 KM (456 kW). Pojazd wykonuje sprint do 100 km/h w 3,6 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 320 km/h.