Firma Audi zapowiedziała modernizację swojego najbardziej agresywnego, sportowego modelu, TT Roadster. Główną nowością jest 1,8-litrowy, 150-konny silnik turbo, który od stycznia 2001 występować ma równolegle z dotychczasowymi jednostkami o mocach 180 i 225 koni mechanicznych. Nowo wprowadzona jednostka napędowa jest już znana z innych samochodów koncernu VW. Swoją moc maksymalną uzyskuje ona przy 5700 obr/min, natomiast w zakresie 1750- 4600 obr/min cechuje ją moment obrotowy o wartości 210 Nm.
Parametry silnika wystarczają by rozpędzić tego roadstera TT do 214 km/h i przyspieszać nim do setki w czasie 8,9 sekundy. Nowa wersja Audi dysponować będzie bardzo bogatym wyposażeniem seryjnym, w skład którego wejdą: sportowe fotele, elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, podnoszone elektrycznie szyby i sportowa, trójramienna, obita skórą kierownica.
Za dopłatą otrzymać będzie można tapicerkę ze skóry lub alcantary oraz podgrzewane siedzenia. Nowe Audi poruszać się będzie na 16-calowych kołach z lanego aluminium. W samochodzie tym za bezpieczeństwo odpowiedzialne będą elektroniczny system stabilizacyjny ESP oraz przednie i boczne poduszki powietrzne.