MotoNews.pl

Audi Shooting Brake Concept

Audi Shooting Brake Concept05.12.2005
Na Tokio Motor Show 2005 Audi zaprezentowalo nowość w segmencie sportowej klasy kompaktowej: model studyjny Shooting Brake Concept jest kolejną, innowacyjną interpretacją aktualnego języka formy Audi ...

Na Tokio Motor Show 2005 Audi zaprezentowalo nowość w segmencie sportowej klasy kompaktowej: model studyjny Shooting Brake Concept jest kolejną, innowacyjną interpretacją aktualnego języka formy Audi, łączy w sobie dynamikę samochodu sportowego z nowym poczuciem przestronności i dużą funkcjonalnością.

Z sześciocylindrowym silnikiem o pojemności 3.2 litra i mocy 250 KM ze stałym napędem na wszystkie koła quattro Shooting Brake Concept zapewnia dynamikę jazdy w niczym nie ustępującą wyglądowi zewnętrznemu. Na przyspieszenie od 0 do 100 km/h model ten potrzebuje tylko sześciu sekund, a prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 250 km/h.

Audi Shooting Brake Concept 1 Elementem przykuwającym uwagę z przodu auta jest osłona chłodnicy Singleframe z chromowanymi poprzeczkami. Trójkątne ukształtowanie przodu – dodatkowo podkreślone przez duże, umieszczone z boku wloty powietrza – oraz dynamiczny kształt przykrytych przezroczystą pokrywą reflektorów nadają jego obliczu ofensywny charakter. Wygląd tego modelu studyjnego z charakterystycznymi liniami przedniej części auta, świadomie nawiązuje do aktualnych samochodów wyścigowych A4 z DTM oraz wizjonerskiego samochodu studyjnego Audi RSQ.

Nowym elementem sylwetki jest podniesione w górę zakończenie okien bocznych. Razem z szerokim tylnym słupkiem podkreśla ono masywność części tylnej. To tutaj znajduje się optyczny punkt ciężkości polakierowanego perłowym lakierem Bionic White modelu Shooting Brake Concept. Płaski trapez tylnego okna i wyraźnie uwypuklona klapa bagażnika stanowią przeciwwagę dla płaskiego przodu i sprawiają, że auto wygląda jak przyczajone do skoku. Typowe dla każdego modelu studyjnego Audi: Shooting Brake Concept obok licznych innowacji stylistycznych prezentuje w Tokio także wiele nowych rozwiązań technicznych. Należą do nich: układ amortyzowania Audi magnetic ride, udoskonalony system nawigacji Plus z monitorem Touch Screen i opcją rozpoznawania pisma oraz nowoczesne, diodowe reflektory przednie.

wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata